Od roku 1965, kdy Fred DeLuca otevřel svůj první obchod se sendviči v Connecticutu v USA, se značka SUBWAY(R) rozrostla do multi-miliardového podnikání s pobočkami po celém světě.

Síť SUBWAY(R) má ambiciózní plán, aby se i v České republice, tak jako již v mnoha zemích světa, stala řetězcem rychlého občerstvení s nejvyšším počtem restaurací. Proto aktivně hledáme nové franšízanty, kteří se chtějí stát součástí našeho úspěšného příběhu...

S více než 40.000 restauracemi je značka SUBWAY(R) největším franšízovým řetězcem prodávajícím sendviče na světě*. Mimo osvědčený koncept a nízké vstupní náklady je značka pravidelně hodnocena jako nejlepší franšíza dle samotných franšízantů.

V záložce Historie značky se dozvíte, jak zajímavá a inspirativní cesta vedla k jejímu dnešnímu úspěchu. Od první restaurace v roce 1965 po téměř 40,000 restaurací v roce 2013 – 46 let zkušeností, které Vám nabízíme k otevření Vaší vlastní restaurace.

Franšízový systém SUBWAY(R) je světově uznávaným lídrem:
  • V počtu restaurací - již je otevřeno více než 40.000 restaurací
  • V širokém výběru skvěle chutnajícího jídla
  • V jednoduchosti provozu
  • V silném systému podpory pro franšízanty
  • V udržování nízkých nákladů

V průběhu mnoha let provozu, řetězec vypiloval a vyvinul svůj franšízový systém tak, že je účinný a efektivní, což stále znovu a znovu dokazuje po celém světě. Důkazem pro toto tvrzení je fakt, že celosvětově téměř 70% nových franšíz si pořizují již stávající provozovatelé restaurací.

Pokud byste chtěli začít podnikat a chcete se dozvědět více o tom, jak se stát franšízantem značky SUBWAY(R), postupujte podle postupu níže a požádejte si o zaslání informační brožury.

1) Zkoumejte

Za prvé, prozkoumejte trh franšízových příležitostí v České republice a zhodnoťte možnosti, které máte k dispozici. Navštivte specializované webové stránky franšízových sdružení (např. franchising.cz).
Důkladně si pročtěte naše české i mezinárodní webové stránky a požádejte nás o zaslání informační brožury o franšíze SUBWAY(R).

2) Přihlaste se

Nasbírali jste informace o franšíze a také z naší brožury? Rozhodli jste se získat podrobnější informace o otevření vlastní restaurace SUBWAY(R)? Nyní je třeba vyplnit formulář "žádost o dodatečné informace", který Vám zašleme spolu s informační brožurou.
Z vyplnění formuláře žádosti Vám neplyne žádná povinnost ke koupi franšízy. Po obdržení kompletně vyplněné přihlášky vám osobně na jednom z našich informačních seminářů poskytneme další informace, které budete potřebovat pro vytvoření Vašeho byznysplánu.
Následně Vám dodáme ke kontrole všechny licenční dokumenty.

3) Vytvořte si byznysplán

Promluvte si se stávajícími vlastníky restaurací SUBWAY(R), abyste se dozvěděli více o značce. Zeptejte se jich, proč si vybrali franšízu SUBWAY(R), jak dlouho jsou franšízanty, kolik prodejen mají, a jak se jim daří. Navštivte prodejny, ochutnejte naše produkty a představujte si, jaké by to bylo připojit se k týmu SUBWAY(R).
Po schválení Vašeho byznysplánu a po sladění Vašich a našich představ Vašeho působení v systému SUBWAY(R) Vám schválíme možnost zakoupení licence.

4) Projděte si důkladně dokumenty

Přečtěte si licenční dokumenty s finančním poradcem a právníkem. Prodiskutujte své finanční možnosti s Vaším bankovním poradcem.

5) Připojte se k franšíze SUBWAY(R)

Jakmile jste dokončili své průzkumy, byznysplán, licenční dokumenty a budete od nás mít souhlas ke koupi licence SUBWAY (R), neváhejte. Venku na Vás čeká spousta příležitostí.

Náš budoucí franšízant nemusí mít zvláštní zkušenost s gastronomií, hledáme člověka s obchodním duchem, který rád jedná s lidmi a učí se rád novým postupům! Vyžádejte si informační brožuru a vyberte si nejvhodnější termín semináře ve vaší oblasti.

* SUBWAY(R) má největší počet poboček ze všech restaurací rychlého občerstvení (duben 2014)
Franchisové příležitosti
 
 
 
 
Místní kontakty
  Czech Republic
   
   
  Martin Princ
  Gymnasticka 2418/2
  SUBWAY Central/Eastern Europe
  Prague 6 PR
  160 00 Česká Republika
  Telefon: +420-233-310-135
  Fax: +420-233-931-217
  Czech Republic: Jihoceský, Karlovarský, Liberecký, Plzenský, Stredoceský, Ústecký and Praha
   
  Fresh Foods Development s.r.o.
  David Biskup
  Pisecka 5/1967
   
  Praha 3 PR
  130 00 Česká Republika
  Telefon: +420 774 296 522
  Fax: +420 222 723 161
Ostatní oblasti (bezplatné číslo)  
 
  • Telefon: +420-233-310-135

Dodatečné kontaktní informace

Všichni naši mezinárodní reprezentanti Vám rádi zodpoví Vaše otázky o SUBWAY® franchisingu. Můžete je kontaktovat na následujících číslech:
  • USA a Kanada (bezplatné číslo) (Bez poplatku) 1.800.888.4848
  • Austrálie: (Bez poplatku) 001.800.630.355
  • Ostatní oblasti (bezplatné číslo): 203-877-4281
  • Fax: 203-876-6688
Franchisové příležitosti
 
 
 
 
Místní kontakty
  Czech Republic
   
   
  Martin Princ
  Gymnasticka 2418/2
  SUBWAY Central/Eastern Europe
  Prague 6 PR
  160 00 Česká Republika
  Telefon: +420-233-310-135
  Fax: +420-233-931-217
  Czech Republic: Jihoceský, Karlovarský, Liberecký, Plzenský, Stredoceský, Ústecký and Praha
   
  Fresh Foods Development s.r.o.
  David Biskup
  Pisecka 5/1967
   
  Praha 3 PR
  130 00 Česká Republika
  Telefon: +420 774 296 522
  Fax: +420 222 723 161
Ostatní oblasti (bezplatné číslo)  
 
  • Telefon: +420-233-310-135

Dodatečné kontaktní informace

Všichni naši mezinárodní reprezentanti Vám rádi zodpoví Vaše otázky o SUBWAY® franchisingu. Můžete je kontaktovat na následujících číslech:
  • USA a Kanada (bezplatné číslo) (Bez poplatku) 1.800.888.4848
  • Austrálie: (Bez poplatku) 001.800.630.355
  • Ostatní oblasti (bezplatné číslo): 203-877-4281
  • Fax: 203-876-6688

Historie značky SUBWAY®

 

Sedmnáctiletý podnikatel
Celý příběh začal ve městě Bridgeport ve státě Connecticut v USA, v létě roku 1965. Jistý Fred DeLuca, ambiciózní sedmnáctiletý absolvent střední školy, hledal způsob, jak vydělat dost peněz k zaplacení školného na vysoké škole. Rodinný přítel Dr. Peter Buck navrhl Fredovi, aby si otevřel občerstvení se sendviči a financoval ziskem své studium. Fred si tehdy od Dr. Bucka vypůjčil 1,000 dolarů a v srpnu roku 1965 společně otevřeli podnik s názvem „Pete’s Super Submarines“. První rok představoval pro oba podnikatele velkou výzvu a hodně práce. Za další rok otevřeli druhou provozovnu a rychle si uvědomili, že mimo jiné propagace a dobrá reklama jsou klíčovým faktorem k úspěchu v podnikání. Název restaurací byl později zkrácen z původního Pete’s Super Submarines na SUBWAY® a poprvé bylo představeno známé výrazně žluté logo. Fred a Peter si brzy osvojili správné řízení podniku, a uvědomovali si, jak je důležité zákazníkovi poskytnout skvěle připravený, kvalitní výrobek a perfektní zákaznický servis. Zároveň dokázali držet provozní náklady na nízké úrovni a vyhledávali skvělé lokality pro otevření restaurací. Inspirováni úspěchem si stanovili cíl otevřít během 10 let 32 svých restaurací.

SUBWAY®, čas franchisy
V roce 1974, kdy Fred a Peter vlastnili a provozovali 16 restaurací v Connecticutu, začali přemýšlet o možnosti svůj koncept nabídnout zájemcům, kteří by ho chtěli také provozovat. Svých 32 restaurací tedy již neotevřeli, ale díky propracovanosti svého konceptu dokázali v roce 1974 započít rozvoj značky, která má nyní nejvíce otevřených restaurací na světě, přes 39,000. Nyní jsou všechny restaurace provozovány na základě franchisové licence.  Co se týče Freda DeLucy, ten svou původní misi dokončil. V roce 1971 obdržel vysokoškolský titul z psychologie a stal se úspěšným podnikatelem. Fred pevně věří svému přesvědčení, že i cesta se může stát cílem. Svou cestu a úspěch dnes sdílí s tisíci franchisanty SUBWAY® po celém světě.

FB